miercuri, 14 decembrie 2011

Moş Nicolae,,,,,este o femeie frumoasă,,,,,,

A venit Moş Nicolae,la vârsta mea ,îmi pare penibil,dar el ,este insistent,unele femei excesiv de inteligente şi bărbaţii cu 2 dex-uri în loc de ouă,disturbă ozonul,nu sunt misogin sau idiot,nu pot ,urăsc omul absurd,îmi protejez habitatul,mie îmi sună ilogic,Socrate a băut otravă,Homer era orb,Eliada colorată,nu mă caut prin timp,nu vin cu argumente că o cunosc,dar eu tot trăiesc, ca un vierme,Acum.În orice justiţie,există un act de injustiţie,se ştie,ea este oarbă,ca dracu Homer ne spune că noi mai avem scăpări,dar noi vrem o ploaie de orgasme,nu mă mir că toţi marii gânditori sunt statui,este o răzbunare Freudi-că,e ţapăn .dar mort,nu Freud,organu.Câţi decibeli de prostie,pot staţiona într-un om,viteza sunetului este mică,iar dacă treci decibelii,printr-un bec,el se sparge,deci lumina este în pierdere,am deja un orgasm interior,că pot să emit teorii,care sparg becuri, trebuia şi lumina să se apere cu aceaşi intensitate,dacă nu superioară,a suferit sticla.Astăzi nu am sens,nici nu vreau,pentru că,, pentru prima dată,am primit involuntar un cadou,prietena mea bună,Ştrengăriţa,are un film, ceva de genul ce dăruieşti, primeşti,astăzi,am privit o femeie frumoasă,Socrate iar ne explică ce este frumosul,dar este mult de scris,iar eu, par,iar simbol falic, inteligent,o femeie frumoasă,este o femeie mândră,ea îşi cunoaşte formele,ameţitoare,,ştie conştient,că este admirată,dorită,dar culmea în piepţii rochiei are şi un suflet frumos,aici te împiedici,valorile îţi sunt răsturnate,nu mai poţi emite din clasici şi te simţi contemporan,cu tot nimicul strâns în tine.Eu nu am ghete,find desculţ,dar sigur am un suflet,inteligenţă,mai cerşesc,dar frumosul îl recunosc,chiar şi în căutarea,timpului pierdut,stau de veghe în lanul de secară,o femeie frumoasă şi în suflet ,este rară.Mulţumesc ,Moş Nicolae,cu mintea mea creaţă,,,am privit frumosul,îi spun, te iubesc mâine dimineaţă.Mâine,sunt îndrăgostit,este un curcubeu,deasupra sufletului meu.eu curg încet, în acest cântec, lin, te privesc şi mă simt, un suspin.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu