miercuri, 14 decembrie 2011

Iubirea,,,,,,şi totuşi,,,,,,,,,,,,Iubirea



Buzele tale

Buzele tale,un zbor de porumbel,
Pe inimă, îmi zboară în neştire,
Mă simt,romantic şi rebel,
Şi parcă trăiesc o nemurire.

Ai apărut,când nu mai aveam lupte,
Eşti un război,cerut, de nu ştiu cine,
Corabie de vise şi de gânduri frânte,
Eu tac,când mă privesc în tine.

Buzele tale,sunt păsări de foc
Eu sunt,doar o lumânare,
Mirosim,noi doi,a flori de soc,
Dimineţile ne căutăm,cu disperare.

Ai venit,când toate erau,sparte,
Eu mă declinam,aproape,dus
Mai scos afară din cetate,
De mâna,mai zburat,în sus.

Buzele tale,sunt un tainic,zbor,
Ca Homer, am să îţi,scriu o Eliadă,
Tu mai învăţat,să dor,cu dor,
Cu Seakespeare,am să-ţi scriu o serenadă.

Şi ca final,îţi cedez, steau mea,
Şi am să Fiu cu totul deacord,
Ca pintre stele să fii şi tu stea,
Iar în mine, săgeată înfiptă,în cord.

Împletire

Eşti departe,parte în mine,
Sunt în tine,doar ruine,
Cazi în mine,aduci ploi,
Sunt în tine,amândoi.

Îmi eşti,aer,îmi eşti vânt,
Sunt în tine un cuvânt,
Şi te simt şi te cunosc,
Tu în mine,eşti şi rost,

Îmi eşti,drum,cu unic sens,
Sunt în tine,dor de vers,
Stau cuminte,nu sunt, Eu,
Cad în tine ca plumb,greu.

Îmi eşti, muză,eu sunt zbor,
Fără tine,simt că dor,
Îmi eşti, vis şi o cărare,
Îmi eşti, semn de întrebare.

Suflete împletite

Am intrat în buzele tale şi m-am născut, ca zâmbet,
Am intrat în privirea ta şi am răsărit, a dor,
Am stat pe pieptul tău,eram o singură inimă,
Pe şoldurile, tale,cântam la vioară,
Pe glezna ta,mă născui,un sărut,
Tălpile tale,călcându-mi privirea,au lăsat urme de crini,
Undeva la capătul fiinţei mele,tu erai o mireasmă,
Eu undeva pe sufletul tău,eram un curcubeu,
Răsărit,peste lacrimile tale,vârsate în mine, ca râu,
Toate acesta trebuiau spuse,
La întălnirea a două destine, opuse.

Floare de crin

Eşti frumoasă ca un crin,
Care creşte prin, poveste,
Eşti plăcută ca un vin,
Şi frumoasă ca o veste,
Ce aduce în vise flori,
Şi în suflet cade,rai,
Eşti o lume de fiori,
Şi în mine,floare stai.

Te iubesc,,

Sunt îndrăgostit,
Mă simt,ca vrăjit,
Nu mai am,nici glas,
Sunt fără de pas.
Calc în cerc mereu,
Suflet, minereu,
Mă leagă de tine,
Te simt,dor în mine.
Trupul tău, îmi pare,
Castel, ce mă doare,
Mă doare, un nor,
Te simt, un fior.
Ochi tăi,mă bea,
Lichid,dintr-o stea,
Sânii tăi cuminţi,
Parcă îmi stau pe dinţi.
Ai miros de crin,
Laptele suspin.
Şi mă strângi la piept,
Te respir, regret,
Tu îmi eşti şi, şolduri,
Mă pierd în acorduri.
Ca o partitură,
Tu îmi stai în gură,
Eu sunt doar un cântec,
Mă visez în pântec.
Tu parcă mă naşti,
Tu îmi eşti şi Paşti,
Tu ca înviere,
Îmi stai în vedere.
n cuvinte rostite
Să mă fac cenuşă,
La tine la uşă.
Să îţi fiu,o urmă,
Şi un semn de lună,
Din pământul,ars,
Să îţi stau pe,pas,
Ca în urma ta,
Să stea, fiinţa mea,
Să te ocrotesc,
Ţi-am spus,,,,Te Iubesc.

PS,,,Blog,,pentru muză,,,,,Iubirea, nu se acuză,,,,,,suntem două arte,,,,Tu îmi eşti, o carte,,,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu