duminică, 14 august 2011

Yorick,,,,A fi sau A nu fi,




Ce ciudat răspuns şi straniu
Din mine a rămas doar craniu
Bufon la o curte regală, din trecut
Castelul este năruit, glasul meu mut

Ophelia s-a destrămat, pe ape
Nimeni nu mai râde în cetate
Hamlet îşi pictează tristeţea, gri
În mană mă ţine, A fi sau A nu fi

Ciudat şi straniul să vorbeşti cu mine
Vieţile pierdute, crude destine
Eu râd, că este doar actul cinci
Sunt un bufon ce poţi să îmi zici

Viaţa mea a fost şi circul vostrul
Tot timpul am făcut pe prostul
Nu mă credeaţi când vă spuneam
Că totul se plăteşte la final

Şi tu iubito vei plăti la fel
Minciunile ascunse în inel
A fi sau A nu fi, nu are importanţă
Contează îţi zic, să ai o viaţă

Cortina cade parcă e de plumb
Adevărul este întotdeauna strâmb
Viaţa este doar un mare circ
Eu râd şi acum, chiar dacă îmi este frig.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu