duminică, 7 august 2011

Iubirea de vanzare,,,,,



Clar am înnebunit, gândurile îmi sunt duşmani, au divagaţii de sute de grade, nici eu nu mai mă pricep, sper că tu iubito vei înţelege divagaţiile, împarte frumoase, dar care nu au nimic cu iubirea ce o simt pentru tine, Iubito te iubesc absurd de frumos eu un prizonier prin iarbă, un călător desculţ, un cer plin de pescăruşi vopsiţi în violet, nopţile cu tine sunt ireale şi au un gust de pământ, visele îmi cresc pe piept, inima îmi este un spectacol imens de disperare, sângele un metro din oraşul luminii, în care călătorii spre destinaţia morţi, citesc ziare cu rubrici în loteria destinului, dimineţile sunt o înviere, chipul tău pe norul ce îţi este pernă, mă loveşte şi mă încătuşează în iubirea ce se trezeşte odată cu tine. Iubito am nevoie de tine să mă echilibrez, zborul meu este în declin, sărutul tău este bisericesc vin, şi parcă fiinţa mea se face un abur, doar în tine mă privesc şi mă recunosc pe mine, fantomele îmi sunt dragi că mă aduc spre tine mereu, gândul meu lipit de sânul tău se face un lapte, lapte matern, din care vin fantezii albastre să se adape, iubito am nevoie de tine, să mă repar, sunt un vis ucis printre flori, de cântăreţi ceţi, tu îmi eşti rouă, bobi de apă cristalină, sufletul meu se spală cu tine, îmi eşti scena pe care rolul că sunt prinde contur, scândura îmi eşti şi moarte, ţipetele mele sunt doar şoapte, fără tine eu sunt un nimic, fără tine şi vara îmi este frig. Te iubesc, Iubito, crede-mă eu te iubesc normal, las lumea să exprime gânduri prin canal, eu te iubesc curat şi simplul, tu îmi eşti icoană, îmi eşti şi templul.


Astăzi iubirea este înnorată
Averse de ploi, stau să cadă
Ploaia de vară îţi este trup femeie
Picuri tăi se fac frumoase poeme

Totul se transformă în potop, final
Inima îmi este albastră de golan
Teama mă cuprinde şi mă spală
Iubirea ploaie şi răscoală

Mă duc să tac uitând de tine
Vise de femei murdare, doar ruine
Viaţa mea un trotuar spălat de ploi
Iubirile plătite cu tristeţile din noi

Nimic în tine iubire curgătoare
Eşti crescută pe trotuar o floare
Ce este smulsă în fiecare zi
Plăcerile carnale sunt doar fantezii

Iubirea mea este o puta madre
Cântată de trubaduri în lumea mare
Ne vindem zilnic, iubirea, pe nimic
A început ploaia, plec, se face frig.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu