vineri, 12 august 2011

Plec,,,,,,,doar o zi,,,,,,,în verbul,A iubi




Am plecat iubito,am plecat departe
În Ţara unde nu există moarte
Să culeg crâmpeiele de viaţă
Mă întorc iubito,mâine dimineaţă

Îţi aduc şi vise,îţi aduc şi rouă
Din Ţara,unde nu e vânt şi nici nu plouă
Unde este Rege,golul şi nimicul
Ţara care nu cunoaşte frigul

Este drumul greu,este şi noapte
Îţi vorbesc,iubito,îţi vorbesc în şoapte
Spunei tu cumva şi fiului meu
Că îi aduce Tati sigur un curcubeu

Să se joace în curte,noi să ne iubim
Curcubeul lui un negativ,opusul din Amin
Ficei tale,mica mea zână,îi aduc cristale
Pe drum îi cumpăr,poate şi o vale

Plină de flori mii şi de căprioare
Cu pui mici şi mari, calde vrăbioare
Am să aduc la toţi câte ceva
Pentru tine sigur aduc şi o stea

Dacă nu mă întorc,sunt doar obosit
Spune-le la toţi,iubito,că am adormit
Am să mă întorc sigur,dar sigur într-o zi
Fără voi nu pot conjuga,verbul,A iubi.





Un comentariu:

  1. O stea cadou,frumos! zburati,bucurati-va de iubire, de frumos si de tot ce inseamna viata!

    RăspundețiȘtergere