miercuri, 10 august 2011

Spirit liber,,,,,,,Lost,,,




Mă pierd, te caut şi strig
Inima mea un viscol, îmi este frig
Pierdut şi gol cu suflet orb
Din steaua noastră a rămas doar un ciob
Destrămarea îmi este respiraţie
Căutarea îmi este o stare de graţie
Cerul este albastru, trandafiri mor
Căutarea de vânt şi de dor
Zâmbetul, amintiri, luminează mereu
Merg desculţ, calc pe curcubeu
Paşii, păsări călătoare
Pierdut te caut înspre soare
Căldura lui mă atrage, perfid
Cuvintele îmi ard, cărămidă în zid
Ultimul tren a plecat
Destinaţia lui, în halta păcat
Unde călătorii, fac petiţii de întârziere
Iubirile sunt ascunse la emisfere
Doleanţele sunt visele, noastre
Viaţa e roz, finalurile albastre
Pierdut te caut între Da şi Nu
Cine sunt eu, unde eşti tu
Iubirea noastră un continent scufundat
Iubito ultimul tren a plecat
Speranţa este o valiză pierdută
În viaţa aceasta, drapelul de luptă
Te caut iubire pierdut în dimineţi
Viaţa trăită în poziţia de drepţi
Cocoşaţii lumini încă mai speră
Iubirea pierdută, este o himeră
Să cauţi nimicul, este ca o taină
Pierdut este războiul, noi suntem o rană.
Iluzia aceasta,pierdută şi ea
Iulzia îmi este ,ciobul de stea.


Of,Iubito, parcă eşti o paparudă ,ritul vechi îţi este geamăn,a început să plouă şi la mine,în suflet am soare,dezacordul ăsta va naşte un potop,doar amintirile îmi sunt ude şi moi ca un nor,ploaia în suflet poate m-ar curăţa,sau poate va aduce doar noroaie,destinul nostru este legat de starea vremi,ploaia poate fi o salvare sau un înec,viaţa mereu mă trăieşte,eu doar sunt un picur în marea ploaie,ciudat sentiment,să trăieşti ca tras de sfori,în viaţa ca un teatrul de păpuşi,să fii ploaie când tu visezi stele,între picuri ploii,stă un aer încărcat negativ,pe care îl respir,şi el mă apasă ca o piatră,,libertatea mea este doar verticală,,staţionarea mea este o baltă,lângă un trotuar plin de râsul copiilor,care iubesc ultima haltă a mea ca picur şi lacrimă,adio copii pănă la urmatoare ploaie,când sufletul meu va deveni iarăşi o baltă,în care voi vă veţi oglindi inocenţa.


 Spiritul liber,o haină otrăvită,purtată de nebunii frumoşi,o haină rebelă,croită de un croitor dement,o haină grea parcă facută din zale,spiritul liber binecuvăntare şi blestem,o antirugă,un glas greu ca de plumb,cuvintele sunt pietre,găndurile,stânci,,spiritul liber,un cal neâmblânzit,o libertate ca o stepă,ca un câmp cu iarba mişcătoare, o mare verde,,,,gustul libertăţi,albastru de Voroneţ,Biserica ultimilor romantici,Catedrala dureri fară motiv,,,Spiritul liber o haină înveninată,o sfăşiere interioară fară leac,fericire şi durere,viaţă şi moarte,, a fi sau a nu fi,în mână ţin propiul craniul,eu sunt şi bufon şi dramă,,,,,,SUNT LIBER.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu