marți, 24 ianuarie 2012

De dragoste,,,,,Atât de frumoasă,,,,,,


De dragoste

M-am îndrăgostit, nebun de tine,
Era şi normal  la vârsta mea,
Să te recunosc pintre ruine,
Tu frumoasă şi căzută stea.

Dragostea, e chinul cel mai dulce,
E veninul, băut de fiecare,
Iar dacă pleci, ştii unde vei ajunge,
Şi la rever tu vei purta o floare.

Toate drumurile, duc la tine,
Nu mai rătăcesc ca un biumac,
Iar nopţile îmi luminezi în minte,
Cu sărutări de flori, eu mă îmbrac.

O dulce chin, o dulce chin,
În lumea plină de confuzii,
Coapsa ta îmi este un suspin,
Şi dragoste, o stare de convulsii.

Ce geamăt lin, ce noapte de amor,
Şoaptele toate  parcă sunt cercei,
Trupul tău alb, uşor, ca şi un nor,
Şi gâtul tău miroase, tot a tei.

Dragostea e focul ce ne arde,
Interiorul, tot, este un scrum,
Tu mă strângi în braţe  mai departe,
Eu te iubesc, plângând, ca un nebun.

Atât de frumoasă,,,,

Eşti atât de frumoasă, iubito,
Încât cuvintele mele, toate,
Se fac suspine.
Undeva departe de timp,
Undeva departe de mine,
Ele, cuvintele dor.
Eşti atăt de frumoasă, iubito,
Încât privirile mele, toate,
Se fac lacrimi,
Undeva departe de timp,
Undeva departe de mine,
Privirile mele, plâng.
Eşti atât de frumoasă, iubito,
Încât inima mea, toată, inima mea,
Este un vulcan,
Undeva prin timp,
Undeva prin mine,
Inima mea erupe  sentimente.
Eşti atât de frumoasă, iubito,
Eu, sunt doar un sentimental
Undeva, prin timp,
Undeva, prin tine,
Eu, curg, ca un sentiment.

Un comentariu: